Технології
інтегрованого навчання
як один із шляхів
підвищення ефективності уроку світової літератури
Учитель
– людина,
яка може робити важкі речі легкими
Ральф Волдо Емерсон
Соціально-економічні зміни, що відбулися в нашому
суспільстві, процеси гуманізації сучасної освіти значною мірою сприяли пошуку
нових підходів при вивченні усіх навчальних предметів в тому числі і світової
літератури.
Виховання особистості, здатної мислити творчо, самостійно
орієнтуватись у сучасному ринковому середовищі – завдання школи. Література як
навчальний предмет відіграє тут важливу роль. Уроки світової
літератури – це напружена, науково організована й результативна праця всіх
учнів у співтворчості з учителем, яка розвиває творчі здібності учнів; сприяє
здобуванню знань учнями самостійною роботою думки; диференціює та
індивідуалізує процес навчання; стимулює роботу з додатковою літературою;
розвиває аналітичне мислення, вміння робити узагальнення; формує в учнів
навички самооцінки та самоконтролю своєї навчальної діяльності.
Однією з
найважливіших проблем сучасної освіти являється помітне зниження зацікавленості
учнів до навчання. Тому оновлення змісту освіти вимагає розв’язання складної
проблеми – як перетворити гігантський масив знань в індивідуальне надбання та
знаряддя кожної особистості. Адже світ "інформаційного вибуху", який
формує нові взаємовідносини між дитиною і знаннями, стає все складнішим, тому
молодь потребує вміння розв’язувати складні проблеми, критично ставитися до
обставин, порівнювати альтернативні точки зору та приймати зважені рішення.
Одним із кроків
підвищення ефективності уроку літератури є впровадження технології
інтегрованого навчання.
Комментариев нет:
Отправить комментарий